سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگاهی به جدیدترین نسل نرم افزارهای خانگی شرکت پاندا

آیا از کار با اینترنت لذت نمی‌برید و نگرانی از حملات هک و سرقت اطلاعات خصوصی رهایتان نمی‌کند؟ آیا به دسترسی کودکان، نوجوانان و کاربران فرعی رایانه خود اهمیت می‌دهید؟
آیا مجبورید گاه‌وبی‌گاه سیستم‌عامل رایانه‌تان را عوض کنید؟ آیا ویروس‌ها و بدافزارها دست از سر شما برنمی‌دارند؟ آیا از استفاده‌کردن خدمات اینترنتی بانک‌ها و موسسات مالی طفره می‌روید؟

نرم افزارهای پاندا

 

از میان جدیدترین نرم‌افزارهای شرکت پاندا برای کاربران شخصی و خانگی‌، یعنی Panda Internet Security 2103، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای تامین امنیت کامل در دنیای مجازی شما است. با نصب این نرم‌افزار شما کنترل و نظارت کاملی روی تمام منابع و اطلاعات رایانه‌ای خود خواهید داشت و تمام ارتباط‌های اینترنتی شما در امنیت، صحت و سلامت کامل خواهند بود... .
بدون شک، استفاده از فناوری ابر (Cloud Technology) برگ برنده پاندا در رقابت‌های تجاری شرکت‌های امنیتی بوده است. این شرکت با تولید اولین فناوری شناسایی و پاکسازی ویروس‌ها از طریق فناوری ابر با عنوان Panda Cloud Antivirus موفق شد تا توجه بسیاری از صاحب‌نظران حوزه فناوری اطلاعات و مدیران شبکه سازمانی و نیز کاربران خانگی را به خود جلب کند و حتی در تغییر رویکرد سایر شرکت‌های امنیتی به استفاده از این فناوری موثر باشد.
شما با نصب برنامه Panda Internet Security 2013 علاوه بر به‌کارگیری فناوری ابر برای افزایش خیره‌کننده قدرت و سرعت پاکسازی بدافزارها، به سایر فناوری‌های جدید امنیتی نیز دسترسی خواهید داشت. برخی از این فن‌آوری‌ها عبارتند از فناوری جدید پاندا در فیلترینگ صفحات اینترنتی آلوده و حاوی بدافزار، فن‌آوری TruPrevent برای شناسایی و انسداد بدافزارهای کاملاً جدید از طریق الگوریتم‌های هوش‌مصنوعی، فن‌آوری شناسایی هوشمند نفوذهای غیرمجاز و حملات هک و نیز ابزار اختصاصی حفاظت از اطلاعات خصوصی و ارزشمند. بله ... مجموع این فن‌آوری‌ها، رایانه شما را به یک دژ استوار و غیرقابل نفوذ تبدیل می‌کنند.
اگر بخواهیم به طور کلی قابلیت‌ها و توانایی‌های این برنامه را نام ببریم، ‌می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: 

سیستم ضد ‌ویروس
 موتور قدرتمند ضدویروس با قابلیت اتصال دائم به سرورهای ابری پاندا که توانایی شناسایی ده‌ها میلیون نوع و گونه مختلف از ویروس‌ها و نرم‌افزارهای مخرب و حتی بدافزارهای ثبت‌نشده و بسیار جدید را در اختیار دارد. میزان سرعت، قدرت و دقت نرم‌افزارهای پاندا در پاکسازی کدهای مخرب به ویژه در نسل جدید این برنامه‌ها به شدت افزایش پیدا کرده است.

فایروال 
فایروال هوشمند پاندا به صورت کاملاً خودکار و به طور موثر از نفوذهای غیرمجاز و حملات هک علیه رایانه شما جلوگیری می‌کند. اگر کاربر حرفه‌ای اینترنت هستید، می‌توانید هرگونه ارتباط درونی و بیرونی با اینترنت و شبکه‌های خانگی را تحت کنترل بگیرید و احتمال هک‌شدن رایانه‌تان را از بین ببرید. 

Panda USB Vaccine
ابزار اختصاصی پاندا برای جلوگیری از انتشار خودکار ویروس‌ها و بدافزارها از طریق پورت‌های USB محسوب می‌شود. اگر از نرم‌افزارهای ضدویروس دیگری غیر از پاندا استفاده می‌کنید، می‌توانید به صورت رایگان این ابزار مفید را از وب‌سایت www.pandasecurity.ir دانلود و در کنار برنامه امنیتی مورد استفاده خود نصب کنید. سیستم ضد هرزنامه 
با فعال‌کردن این ابزار جانبی می‌توانید از نفوذ نامه‌های آلوده، پیغام‌های مشکوک، ناشناس و مزاحم و نیز هرزنامه‌های تبلیغاتی به درون صندوق‌های پست الکترونیک خود جلوگیری کنید و یکی از کانال‌های مهم نفوذ ویروس‌ها و هکرها؛ یعنی پست الکترونیک را همیشه امن نگاه دارید. 

سیستم Parental Control 
یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای حفاظتی در نرم‌افزارهای پاندا که به وسیله آن می‌توانید دسترسی کودکان، نوجوانان و همین‌طور کاربران فرعی رایانه‌تان را به محتویات اینترنتی و اطلاعاتی تحت کنترل و نظارت کامل خود داشته باشید. 

ابزار اختصاصی Safe-Browser 
یک محیط امن و حفاظت‌شده برای جست‌وجوهای اینترنتی شما که تحت هیچ عنوان اجازه نفوذ ویروس‌ها، هکرها، بدافزارها و سایر ابزار مخرب را از طریق صفحات اینترنتی به درون رایانه شما نخواهد داد. در نتیجه فعالیت‌های تخریبی ویروس‌های بسیار جدید حتی اگر قابل شناسایی هم نباشند، به طور کامل تحت کنترل خواهند بود. 

سیستم اختصاصی حفاظت از اطلاعات شخصی و خصوصی 
با استفاده از این فناوری پیشرفته یک لایه حفاظتی اضافی برای اطلاعات ارزشمند خصوصی و شخصی خود تعریف کنید؛ تا به هیچ عنوان مورد سرقت و سوءاستفاده قرار نگیرند. 

پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات به صورت آنلاین و آفلاین 
پشتیبانی آنلاین از اطلاعات حساس و محرمانه، مانند نگهداری آن‌ها در یک صندوق امانات امن و حفاظت شده است که از هر جای جهان و در هر زمان قابل بازیابی و استفاده خواهد بود. با استفاده از ابزار پشتیبان‌گیری پاندا هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین می‌توانید از اطلاعات بسیار محرمانه خود نسخه پشتیبان تهیه و در لحظه مورد نیاز آن‌ها را بازیابی کنید. این مسئله نگرانی از حذف ناگهانی و از بین رفتن اطلاعات مهم شما را رفع می‌کند. 

مدیریت شبکه‌های خانگی 
Panda Internet Security 2013 امکانی فوق‌العاده در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن امنیت ارتباط‌های بی‌سیم در محیط‌های خانگی و شخصی خود را به خوبی تامین کنید و از وضعیت امنیتی سایر رایانه‌های موجود در فضای خانه و شرکت‌های کوچک خود مطلع باشید. این ابزار به ویژه برای سازمان‌های بسیار کوچکی که سرورهای مرکزی ندارند، مناسب است. 

و در نهایت قابلیت دسترسی به رایانه‌های شخصی از دوردست 
با فعال کردن این ماژول کاربردی می‌توانید در هر نقطه از جهان، در هر زمان و به صورت کاملاً امن به محتویات و فایل‌های ذخیره شده در رایانه شخصی خود دسترسی داشته باشید و از دوردست به فعالیت‌های مورد نظر خود بپردازید. 
اما شاید یکی از بهترین قابلیت‌های برنامه Panda Internet Security2013 خدمات فنی و پشتیبانی شبانه‌روزی رایگان آن در طول مدت زمان اشتراک توسط شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت Panda Security ‌ در کشور باشد. با نصب این نرم‌افزار و در صورت بروز هر گونه اشکال، ابهام و مسئله‌ای در خصوص عملکرد آن، می‌توانید با یک تماس ساده از خدمات فوری پشتیبانی به صورت رایگان برخوردار شوید. این خدمات می‌توانند از طریق تلفن، ایمیل، اتصال دوردست و حتی تحویل حضوری رایانه‌ها انجام شوند.

 



مطلب بعدی : آشنایی با روتینگ